Nog 'n paar dae - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu Nog 'n paar dae - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu

Nog 'n paar dae

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

29 November 2010 | Nederland, Beverwijk

Goeiedag almal,

Baie welkom op my waarbenjij.nu webblad :)
Soos julle almal weet, sal ik oor ’n paar dae vir Suid Afrika vertrek!
Dit sal vir julle geen nuus wees nie dat ek hier baie na uit sien!
Dit is lanklaas dat ek in Suid Afrika was.
Die eerste week sal ek op toer gaan in Mozambique. Dit lyk my baie lekker omdat ek nie eerder in Mozambique was nie. Dit is ook ’n lekker gedagte dat ik die eerste week nie vingeralleen reis nie ;)
Na Mozambique het ek ’n vlug na Port Elizabeth bespreek. In daardie stad het ek 2 jaar gelede my praktyk gedoen. Na ’n paar dae sal ek pad vat rigting Kaapstad.
Oppad gaan ek nog vir ’n vertoning kyk van my gunsteling sanger Chris Chameleon. Ek wonder hoe sy vertoning lyk in sy eie omgewing :)

Kort gese, ek kan nie wag nie! Dit is die reis wat ek nog altyd wou maak!
Vir oulaas sal ek in die sneeu wees, maar volgende week gaan ek pad vat na Suid Afrika met my rugsakkie vol kortbroekies, swemklere en plakkies :)

Vriendelike groete,

Tessa

PS: Moenie worrie nie, my volgende verhale sal ek in Nederlands skryf ;)

• 29 November 2010 - 18:53

Margareth:

Neem maar echte plakkies voor mij mee uit mooi Zuid Afrika...
    Lieve Tess, tuurlijk een hele mooie, plezierige en met een big smile op je gezicht ..reis gewenst!! Zal aan je denken en als ik je verhalen ga lezen doe ik net of ik er ook een beetje ben (oogjes dicht of zo?)
    Liefs Mar

• 29 November 2010 - 18:55

Margareth:

O ja, en geniet van het "thuis"-concert. In Nederland was "jouw" Chris in ieder geval echt niet verkeerd

• 29 November 2010 - 19:05

Karin:

Jee wat een leuke taal toch dat Afrikaans en het gaat je uitstekend af!
    Wat een super vooruitzicht; we tellen met je mee af!
    Heerlyk met een rugsakkie op pad...
    Groetjes,
    Karin, Aat, Ella en Jana

• 30 November 2010 - 17:29

Anne:

leuk,leuk,leuk!!!!
    ik ben gister al onderuit gegaan in de sneeuw :'(

• 05 December 2010 - 09:34

Anneke & Mannen:

Tess wij wensen jou heeeeeeel veel plezier in het verre Afrika !!!! Maar dat zal ongetwijfeld wel lukken !!!! Pas goed op jezelf, wij zijn alweer benieuwt naar je avonturen met foto`s natuurlijk !!!! Veel liefs van ons !!!!! xxx Anneke & mannen
    p.s. De jongens hebben nu ook een zwarte panter (Rocky, bijna 2 jaar en super lief)

• 08 December 2010 - 10:34

Thea:

Hé Tessie,
    Ek het aan jou gedink die laatste tyd.
    Hoe gaan dit met jou? Waar is jy nou?
    Ek praat nie Afrikaans, dus dan maar gewoon in Nederlands. Hoe was je reis? Veel vertraging gehad of viel het mee? Was enorm mistig toe je wegging en over de radio werd verteld dat Schiphol veel vertragingen had....
    Hoop snel weer iets an je te mogen lezen. Wees voorsigtig en ons bly in contact.
    Geniet dit!
    Warm Drukkie:-)
    Thea

• 09 December 2010 - 16:28

Ria:

Hoi meis, gelukkig is de reis goed gegaan he? en de beloofde regenbui heb je niet gekregen? alleen maar zon? Bah!!!! En wat een mop dat jij alleen met de gids op pad ben in Mozambique. Is hij leuk? Moet je nu alleen je tent opzetten? Veel plezier hoor!!!!!
    Liefs Ria

• 12 December 2010 - 21:00

Francesca:

Goeiedag Tes! ik wil je niet jaloers maken, maar in Mokum is het al een paar dagen boven de 5 graden... ;)
    Fijn om te horen dat alles goed is gegaan en dat je nu met prive gids door Mozambique tourt!
    Baie Pret voor de komende weken! :)
    xxx