Nog 'n paar dae - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu Nog 'n paar dae - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu

Nog 'n paar dae

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

29 November 2010 | Nederland, Beverwijk

Goeiedag almal,

Baie welkom op my waarbenjij.nu webblad :)
Soos julle almal weet, sal ik oor ’n paar dae vir Suid Afrika vertrek!
Dit sal vir julle geen nuus wees nie dat ek hier baie na uit sien!
Dit is lanklaas dat ek in Suid Afrika was.
Die eerste week sal ek op toer gaan in Mozambique. Dit lyk my baie lekker omdat ek nie eerder in Mozambique was nie. Dit is ook ’n lekker gedagte dat ik die eerste week nie vingeralleen reis nie ;)
Na Mozambique het ek ’n vlug na Port Elizabeth bespreek. In daardie stad het ek 2 jaar gelede my praktyk gedoen. Na ’n paar dae sal ek pad vat rigting Kaapstad.
Oppad gaan ek nog vir ’n vertoning kyk van my gunsteling sanger Chris Chameleon. Ek wonder hoe sy vertoning lyk in sy eie omgewing :)

Kort gese, ek kan nie wag nie! Dit is die reis wat ek nog altyd wou maak!
Vir oulaas sal ek in die sneeu wees, maar volgende week gaan ek pad vat na Suid Afrika met my rugsakkie vol kortbroekies, swemklere en plakkies :)

Vriendelike groete,

Tessa

PS: Moenie worrie nie, my volgende verhale sal ek in Nederlands skryf ;)

  • 29 November 2010 - 18:53

    Margareth:

    Neem maar echte plakkies voor mij mee uit mooi Zuid Afrika...
    Lieve Tess, tuurlijk een hele mooie, plezierige en met een big smile op je gezicht ..reis gewenst!! Zal aan je denken en als ik je verhalen ga lezen doe ik net of ik er ook een beetje ben (oogjes dicht of zo?)
    Liefs Mar

  • 29 November 2010 - 18:55

    Margareth:

    O ja, en geniet van het "thuis"-concert. In Nederland was "jouw" Chris in ieder geval echt niet verkeerd

  • 29 November 2010 - 19:05

    Karin:

    Jee wat een leuke taal toch dat Afrikaans en het gaat je uitstekend af!
    Wat een super vooruitzicht; we tellen met je mee af!
    Heerlyk met een rugsakkie op pad...
    Groetjes,
    Karin, Aat, Ella en Jana

  • 30 November 2010 - 17:29

    Anne:

    leuk,leuk,leuk!!!!
    ik ben gister al onderuit gegaan in de sneeuw :'(

  • 05 December 2010 - 09:34

    Anneke & Mannen:

    Tess wij wensen jou heeeeeeel veel plezier in het verre Afrika !!!! Maar dat zal ongetwijfeld wel lukken !!!! Pas goed op jezelf, wij zijn alweer benieuwt naar je avonturen met foto`s natuurlijk !!!! Veel liefs van ons !!!!! xxx Anneke & mannen
    p.s. De jongens hebben nu ook een zwarte panter (Rocky, bijna 2 jaar en super lief)

  • 08 December 2010 - 10:34

    Thea:

    Hé Tessie,
    Ek het aan jou gedink die laatste tyd.
    Hoe gaan dit met jou? Waar is jy nou?
    Ek praat nie Afrikaans, dus dan maar gewoon in Nederlands. Hoe was je reis? Veel vertraging gehad of viel het mee? Was enorm mistig toe je wegging en over de radio werd verteld dat Schiphol veel vertragingen had....
    Hoop snel weer iets an je te mogen lezen. Wees voorsigtig en ons bly in contact.
    Geniet dit!
    Warm Drukkie:-)
    Thea

  • 09 December 2010 - 16:28

    Ria:

    Hoi meis, gelukkig is de reis goed gegaan he? en de beloofde regenbui heb je niet gekregen? alleen maar zon? Bah!!!! En wat een mop dat jij alleen met de gids op pad ben in Mozambique. Is hij leuk? Moet je nu alleen je tent opzetten? Veel plezier hoor!!!!!
    Liefs Ria

  • 12 December 2010 - 21:00

    Francesca:

    Goeiedag Tes! ik wil je niet jaloers maken, maar in Mokum is het al een paar dagen boven de 5 graden... ;)
    Fijn om te horen dat alles goed is gegaan en dat je nu met prive gids door Mozambique tourt!
    Baie Pret voor de komende weken! :)
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

__________________________________________________________________________________________ *Hello world! Here I am* __________________________________________________________________________________________

Actief sinds 02 Okt. 2008
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 53307

Voorgaande reizen:

06 April 2024 - 13 April 2024

Colombia

30 Juli 2016 - 19 Augustus 2016

Madagascar

04 Juli 2015 - 28 Juli 2015

Costa Rica

10 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Zuid-Amerika

26 April 2012 - 16 September 2012

Vakantiewerk belgië

30 Oktober 2011 - 16 April 2012

Around the world

07 December 2010 - 31 December 2010

Terug naar Zuid-Afrika

08 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Backpacken in Thailand

29 Januari 2009 - 15 April 2009

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: