Tell everybody I'm on my way - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu Tell everybody I'm on my way - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu

Tell everybody I'm on my way

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

02 April 2009 | Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

new friends and new places to see! (On my way - Phil Collins)

Hallo,

Dit is even een heel kort berichtje vanuit Zuid-Afrika!
Vorige week hebben Sharon en ik afscheid genomen op onze stage. Heel raar dat we daar waarschijnlijk nooit meer zullen komen, (zeg nooit nooit, maar toch...)
Ik ga het daar echt wel missen, ik heb daar zo'n heerlijke tijd gehad!

Maar goed, vanaf toen hadden we dus vakantie!
Heerlijk!! In het begin een beetje raar, we waren zo gewend aan ons schoolritme enzo,en we moesten afscheid nemen van ons gastgezin. Ook hen ga ik heel erg missen, maar ik heb ze beloofd ooit terug te komen dus ja... Wat je belooft moet je doen he!
Port Elizabeth is 2 maanden onze woonplaats geweest en zo voelt het ook echt!

Maar nu is het tijd voor het reizen! YES!
We hebben nu een andere auto, een nog bijne nieuwe volkswagen polo, echt super mooi en super-de-luxe!! En rijden maar...
We hadden ongeveer een planning met onze bestemmingen, maar daar zijn we ondertussen alweer vanaf geweken. We trekken van de ene backpackers naar de ander en dat is echt onwijs leuk. Overal ontmoet je nieuwe mensen en ZUid-Afrika is natuurlijk gewoon een prachtig land!
Iedere dag doen we iets leuks, dus dat houdt in dat het nu onmogelijk is om jullie goed bij te houden!Als jullie willen weten wat ik hier allemaal meegemaakt heb, dan moeten jullie maar langskomen als ik weer in Nederland ben hihi!
Om een beetje van jullie nieuwsgierigheid weg te nemen: o.a. hiken, rondtouren, olifanten voeren en paardrijden!
En dik verdwalen natuurlijk... Maar dat was echt hartstikke grappig!

Nu zitten we in PlettenbergBaai en als het goed is gaan we morgen een hike doen! Ben wel heel benieuwd naar die hike want onderweg zal je veel zeehonden tegenkomen, echt leuk!

Zoals ik al zei is het een kort berichtje, want ik zit nu in een internetcafe en heb maar een beperkt aantal minuten.

De tijd vliegt en in minder dan 2 weken ben ik alweer thuis. Maar tot die tijd hebben we nog veel te zien en te doen! Lekker!!!!

Veel liefs,
Tessa

  • 02 April 2009 - 18:55

    Karin:

    Wat gaat het toch snel, maar deze herinneringen en ervaringen neemt niemand je meer af!
    Het weer is hier aan het opknappen, zelfs een temperatuur van 18 graden, dat klinkt waarschijnlijk koud voor jou, maar wij zijn dik tevreden.
    Hier ook alles prima. Ella fietst zonder zijwieltjes en Jana slaapt zonder speen. Kleinigheden, maar voor ons en de meiden een grote stap!
    We verheugen erop om je weer te zien en tot die tijd genieten we van je verhalen!
    Groetjes,
    Karin

  • 02 April 2009 - 20:25

    Thea:

    Hoi Tess, heerlijk om weer even van je te horen! Ben blij dat je je nog steeds niet verveeld! Geniet van je resterende weken en uuhhh, boek mij maar in als je terug bent. Wat vliegt de tijd trouwens, when you having fun! Dikke kus, Thea

  • 03 April 2009 - 06:36

    Anneke:

    Hoi Tess!!!! Wat vliegt de tijd zeg, nog maar 2 weken !!! Afscheid nemen is nooit leuk,vooral al je het zo naar je zin hebt !!!!Dat wordt sparen, sparen en ...... !!! Maak maar lekker veel foto`s, die herinneringen worden straks veel waard !!! Geniet maar lekker!!! Vandaag voorspellen ze hier ook 18 graden, dus vanmiddag, ga ik heerlijk in het zonnetje zitten !!!!Geniet en ...have FUN !!! Liefs Anneke en van Juan,Nando en Chendo natuurlijk. ps.Nando heeft met voetballen zijn knieband gescheurd au au !!! Kusjes van ons !!!

  • 03 April 2009 - 10:27

    Monique:

    Tes!!

    je leeft nog:P
    Ik dacht al waar blijft je verhaal van deze week. Maar wat is het snel gegaan allemaal. Ik hoef ook nog maar 1 week en dan zit mij stage er ook alweer op :(.
    Jij heb nu nog lekker 2 weken vakantie dus geniet daar nog ff van, wat zeker wel zal lukken als ik het zo lees :D. En tot over twee weken. Dan kom ik zeker een keer langs om de rest van je verhalen te horen;)

    XxX
    Monique

  • 04 April 2009 - 18:07

    Oma Zus.:

    Helaas wat laat deze keer, want ik had je reis verslag niet ontvangen.(Betty heeft het me ondertussen doorgemaild)dus daar was ik dan weer.Het zal wel de laatste keer worden, denk ik, want dan ben je weer thuis,ik ben druk een welkoms lied aan het oefenen, je zult nog opkijken.Wel is het wat vreemd dat iedereen hard weg rent als ik aan het oefenen ben,toch heb ik dacht ik een zeer charmante stem, wat krakerig uiteraard, maar wel bloedzuiver!!
    Dus je gaatnaar de Plettenberg baai,en daar kom je wellicht zeehonden tegen, je mag wel oppassen, die mannetjes zijn dol op maagden.Ik wordt even gestoord, had ik het nu over zeehonden of over iets anders, ik kan het niet goed meer zien, ik ben deze week naar de oogarts geweest en ik heb mijn ogen vol Gel,dat moet helpen, zei die man, maar ik merk er nog niets van.We moeten deze week alledrie naar een verschillende dokter, dathet wordt hier onderhand een vreemd kippenhok.Maar jij beleeft ondertussen weer hele spannende dingen. Maak er maar goed gebruik van dan heb je straks heel wat te vertellen.Neem je die mooie nieuwe kar straks mee naar huis? Jullie zijn wel rijke donderstenen.Karin is weer opnieuw tante geworden, kwade tongen beweerden zelfs dat ze zelf ook weer "geprikt" was, wat mensen ook al niet verzinnen om maar interessant over te komen!!Het zal wel een 1Aprilgrap zijn geweest.Troubadour, ik moet weer eindigen, nog heel veel reisvertier en vliegplezier, en hopenlijk tot heel spoedig, hou je taai.Een kus en een lik
    met een snik van je liefhebbende oma.

  • 05 April 2009 - 16:39

    Margareth:

    Pfff, wat vliegt inderdaad te tijd! Is het al weer bijna voorbij dit avontuur. Ben er van overtuigd dat dit niet je laatste zal zijn? Nu heerlijk vakantie, vakantie, vakantie met nog meer genieten erbij. Lieve Tess, Tot snel! Kijk er naar uit om je weer blij terug te zien, langskomen doen we zeker.
    Liefs en dikke knuffel, Mar

  • 07 April 2009 - 20:48

    Mariette:

    Hoi Tessa,
    Ik schaam mij diep, maar ik kijk nu pas voor het eerst op jouw site, maar ik heb alle stukjes en foto's gelezen en bekeken.Wat een ontzettende leuke, mooie, ontroerende en fijne dingen maak jij mee.Wat een genot!!! Tijdens het lezen werd ik helemaal jaloers op je. Geniet nog heel even voordat je volgende week terug moet. Ik spreek je als je terug bent. Groetjes, Mariette

  • 13 April 2009 - 13:51

    Rianne:

    Ah je hebt nog maar twee dagen voordat je alweer naar huis gaat! wat gaat de tijd snel hea!! hier gaat de tijd ook snel! ga woensdag als goed is naar Istanbul=D
    Liefs!!

  • 15 April 2009 - 21:04

    Ellen:

    Hoi Tessa,
    Ik zag op de site van Rianne dat jij vandaag terugkeert uit Z-Afrika. Geweldige ervaring!! ik heb je foto's bekeken en 1 verhaal gelezen. De rest ga ik ook lezen hoor!! Welkom terug en groeten van Ellen, Paul, Remko en Karina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

__________________________________________________________________________________________ *Hello world! Here I am* __________________________________________________________________________________________

Actief sinds 02 Okt. 2008
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 53339

Voorgaande reizen:

06 April 2024 - 13 April 2024

Colombia

30 Juli 2016 - 19 Augustus 2016

Madagascar

04 Juli 2015 - 28 Juli 2015

Costa Rica

10 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Zuid-Amerika

26 April 2012 - 16 September 2012

Vakantiewerk belgië

30 Oktober 2011 - 16 April 2012

Around the world

07 December 2010 - 31 December 2010

Terug naar Zuid-Afrika

08 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Backpacken in Thailand

29 Januari 2009 - 15 April 2009

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: