Bijna - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

27 Januari 2009 | Nederland, Beverwijk

Hallo :)

Dit is het laatste berichtje dat ik in Nederland zal plaatsen. Nog maar 2 nachtjes slapen en dan mag ik weer naar het mooie Zuid-Afrika!
Het zijn nu echt nog de laatste dingetjes die ik moet regelen, paspoort kopieren enzo en nog alles dat op mijn bed ligt "netjes" in mijn tas proppen.
Maar dat gaat helemaal goed komen.
Wel spannend hoor, maar ook heel heel erg leuk. Sharon en ik hebben al een paar hele leuke weekendjes weg gepland staan dus;
South Africa here I come!!!

Veel liefs,
Tessa

PS: Aan gelukspoppetjes en beschermengeltjes geen gebrek!

• 27 Januari 2009 - 22:23

Thea:

Hoi lieve Tess,
    Nu is het hier avond en bij jou al middernacht. Ik wens je onwijs veel plezier en een onwijs leuke tijd! Geniet ervan voor je het weet is het weer voorbij. Zeg ik uit ervaring.
    Kus Thea.
    PS Neem genoeg muggenmiddal en iets voor de jeuk mee. Wat wij samen gekocht hebben heeft mij niet geholpen. I heb zeker 50 muggenbulten! :--) Misschien moet je iets bij de apotheek gaan halen!

• 29 Januari 2009 - 17:59

Anneke & Juan & Boys:

Hoi Tes, Je zit nu in het vliegtuig !!! Ik hoop dat je mooie tijd tegemoet gaat !!! Pas goed op jezelf !!! Veel liefs van Anneke en van Juan & Nando en Chendo natuurlijk XXX

• 29 Januari 2009 - 18:05

Patricia:

Veel plezier lieverd en pas goed op jezelf. We zullen je goed volgen.
    Hele dikke kus Patries

• 29 Januari 2009 - 18:36

Betty:

Het is zover! Je bent nu onderweg en echt ver weg. Ik hoop dat jullie een goede reis hebben en
    een geweldige periode tegemoet gaan.Liefs Betty

• 01 Februari 2009 - 11:01

Betty:

Lieve Tess,

We wachten met smart op je eerste belevenissen. Hopelijk hebben ze daar in het verre Afrika internet, want rooksignalen zal ook niet echt overkomen. Heb je Simba al gezien??? Hier is het fantastisch weer, heel veel zon, maar helaas een beetje erg koud! groetjes Betty

• 01 Februari 2009 - 13:37

Anneke:

Hey Tes, How are you? We must write in English, because tomorrow you must teach in english toch !!!hihi !!! valt niet mee merk ik al ik ga maar weer gauw in nl over. Laat gauw wat van je horen, ik ben reuze benieuwt!!!Heel veel plezier!!! Anneke !!!!