Nog 2 weken!! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu Nog 2 weken!! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

15 Januari 2009 | Nederland, Beverwijk

Hallo lieve vrienden, familie, collega's, kennissen, medestudenten en anderen die mijn site bezoeken!

Welkom op mijn waarbenjij.nu

Zoals jullie allemaal wel zullen weten, vertrek ik over 2 weken richting het zonnige zuiden van Afrika.
En de mensen die ik de afgelopen tijd gesproken heb, weten wel hoe onwijs veel zin ik hier in heb!

Natuurlijk, ik vind het wel spannend! Want het zal allemaal toch wel even wat anders zijn dan thuis, maar daar kijk ik juist echt naar uit!

Via deze site zal ik jullie de komende maanden op de hoogte houden van alle avonturen die ik beleven zal!

Veel liefs,
nu nog uit Nederland,
van Tessa

• 17 Januari 2009 - 09:44

Ria:

Ik ben zo benieuwd hoe je het gaat beleven aldaar!!!!!
    Het zal er in ieder geval warmer zijn dan toen wij er waren!!!!

• 18 Januari 2009 - 17:23

Rianne:

Heej meissie!

echt super dat je opnieuw naar afrika gaat het land waar je verliefd op bent;)
    heel veel succes en plezier!!!=D we houde contact met elkaar via verschillende continenten=P

Liefs Rianne

• 19 Januari 2009 - 09:58

Anouk:

Tess,
    Ik hoop echt dat je het super naar je zin zult hebben!Ik ben benieuwd naar al je verhalen en ga je op de voet volgen (voor zover dat kan, dan ;-)).
    Veel plezier met de laatste voorbereidingen en tot zaterdag!

Dikke kus, Nouk

:-P

• 22 Januari 2009 - 21:43

Ylva Van Kessel:

Heey Tess,

Ik ga je site zeker bijhouden hoor!! Moet zelf nog ff een nieuwe maken. Want die andere gaat over Mexico. Denk dat ik gewoon ylvainmadrid.waarbenjij.nu doe ofzo. Maar het komt goed! Best wel raar dat we al bijna gaan he! Ik overmorgen al en jij over een weekje. Maar het wordt vast voor ons allebei een supertijd! Ik begin er nu wel weer heel veel zin in te krijgen in ieder geval. M'n pinpas besloot er vandaag alleen mee op te houden :S kleinigheidje!! Dus dat moet nog even opgelost worden haha. Begint al lekker. Heel veel plezier alvast! Maar ik spreek je vast nog wel via msn/hyves voor jij en Sharon vertrekken. Kus

• 23 Januari 2009 - 19:04

Dionne:

o misschien had ik toch nog geen berichtje achter gelaten haha nouja bij deze dan! ;) veel plezier!
    Xoxo
    Dionne

• 24 Januari 2009 - 21:31

Betty:

Lieve Tess,

Het begint nu echt dichtbij te komen.Heb je je koffer al van zolder gehaald? Wat hebben we toch een reisluchtige familie, de een zit in Curacao en de ander binnen een week in Zuid-Afrika....spannend!!
    Lekker een korte winter zo, Tess!
    Groetjes en veel voorpret!!

• 26 Januari 2009 - 20:12

Thea:

Hoi Tess, koffer gepakt? Wordt nu wel tijd hoor. Ik hoop dat jij daat net zoveel geniet als ik hier. Mijn voordeel is dat ik de hele dag lui mag zijn, jouw voordeel is dat het lekker lang duurt. Have fun. Dikke kus, T.teun