Nog 2 weken!! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu Nog 2 weken!! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

15 Januari 2009 | Nederland, Beverwijk

Hallo lieve vrienden, familie, collega's, kennissen, medestudenten en anderen die mijn site bezoeken!

Welkom op mijn waarbenjij.nu

Zoals jullie allemaal wel zullen weten, vertrek ik over 2 weken richting het zonnige zuiden van Afrika.
En de mensen die ik de afgelopen tijd gesproken heb, weten wel hoe onwijs veel zin ik hier in heb!

Natuurlijk, ik vind het wel spannend! Want het zal allemaal toch wel even wat anders zijn dan thuis, maar daar kijk ik juist echt naar uit!

Via deze site zal ik jullie de komende maanden op de hoogte houden van alle avonturen die ik beleven zal!

Veel liefs,
nu nog uit Nederland,
van Tessa

  • 17 Januari 2009 - 09:44

    Ria:

    Ik ben zo benieuwd hoe je het gaat beleven aldaar!!!!!
    Het zal er in ieder geval warmer zijn dan toen wij er waren!!!!

  • 18 Januari 2009 - 17:23

    Rianne:

    Heej meissie!

    echt super dat je opnieuw naar afrika gaat het land waar je verliefd op bent;)
    heel veel succes en plezier!!!=D we houde contact met elkaar via verschillende continenten=P

    Liefs Rianne

  • 19 Januari 2009 - 09:58

    Anouk:

    Tess,
    Ik hoop echt dat je het super naar je zin zult hebben!Ik ben benieuwd naar al je verhalen en ga je op de voet volgen (voor zover dat kan, dan ;-)).
    Veel plezier met de laatste voorbereidingen en tot zaterdag!

    Dikke kus, Nouk

  • 19 Januari 2009 - 10:01

    Anouk:

    PS:

    In the Jungle,
    the mighty jungle,
    the lions sleeps tonight.
    In the jungle,
    the quiet jungle,
    the lions sleeps tonight.

    Near the village,
    the peaceful village,
    the lions sleeps tonight.
    Near the village,
    the quiet village,
    the lions sleeps tonight.

    Hush my darling,
    don't fear my darling,
    the lions sleeps tonight.
    Hush my darling,
    don't fear my darling,
    the lions sleeps tonight.

    :-P

  • 22 Januari 2009 - 21:43

    Ylva Van Kessel:

    Heey Tess,

    Ik ga je site zeker bijhouden hoor!! Moet zelf nog ff een nieuwe maken. Want die andere gaat over Mexico. Denk dat ik gewoon ylvainmadrid.waarbenjij.nu doe ofzo. Maar het komt goed! Best wel raar dat we al bijna gaan he! Ik overmorgen al en jij over een weekje. Maar het wordt vast voor ons allebei een supertijd! Ik begin er nu wel weer heel veel zin in te krijgen in ieder geval. M'n pinpas besloot er vandaag alleen mee op te houden :S kleinigheidje!! Dus dat moet nog even opgelost worden haha. Begint al lekker. Heel veel plezier alvast! Maar ik spreek je vast nog wel via msn/hyves voor jij en Sharon vertrekken. Kus

  • 23 Januari 2009 - 19:04

    Dionne:

    o misschien had ik toch nog geen berichtje achter gelaten haha nouja bij deze dan! ;) veel plezier!
    Xoxo
    Dionne

  • 24 Januari 2009 - 21:31

    Betty:

    Lieve Tess,

    Het begint nu echt dichtbij te komen.Heb je je koffer al van zolder gehaald? Wat hebben we toch een reisluchtige familie, de een zit in Curacao en de ander binnen een week in Zuid-Afrika....spannend!!
    Lekker een korte winter zo, Tess!
    Groetjes en veel voorpret!!

  • 26 Januari 2009 - 20:12

    Thea:

    Hoi Tess, koffer gepakt? Wordt nu wel tijd hoor. Ik hoop dat jij daat net zoveel geniet als ik hier. Mijn voordeel is dat ik de hele dag lui mag zijn, jouw voordeel is dat het lekker lang duurt. Have fun. Dikke kus, T.teun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

__________________________________________________________________________________________ *Hello world! Here I am* __________________________________________________________________________________________

Actief sinds 02 Okt. 2008
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 53390

Voorgaande reizen:

06 April 2024 - 13 April 2024

Colombia

30 Juli 2016 - 19 Augustus 2016

Madagascar

04 Juli 2015 - 28 Juli 2015

Costa Rica

10 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Zuid-Amerika

26 April 2012 - 16 September 2012

Vakantiewerk belgië

30 Oktober 2011 - 16 April 2012

Around the world

07 December 2010 - 31 December 2010

Terug naar Zuid-Afrika

08 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Backpacken in Thailand

29 Januari 2009 - 15 April 2009

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: