Wherever the wind takes me - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu Wherever the wind takes me - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu

Wherever the wind takes me

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

08 Juli 2013 | Nederland, Beverwijk

Dag allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik gereisd heb, dus ik ben weer helemaal in mijn element! Heerlijk om mijn spullen weer te kunnen pakken en om weer “lekker weg” te kunnen gaan!

Aanstaande woensdag vertrek ik naar Zuid-Amerika, een continent dat ik altijd al heb willen bezoeken!
Vanwege de taal ben ik er nog niet eerder geweest… Maar weet je… Ik heb China overleefd zonder ook maar een woord Chinees te spreken… Dus gewapend met woordenboekjes Spaans en Portugees gaat het gewoon helemaal goed komen!

Het “hoe en wat van deze reis” is allemaal nog onbekend, ik heb namelijk geen idee waar ik zal belanden. Het enige wat ik op dit moment zeker weet, is dat ik woensdag naar Buenos Aires (Argentinië) vlieg en dat ik over een maand vanuit Rio de Janeiro (Brazilië) weer terug naar huis zal vliegen.
En waar ik in de tussentijd naar toe ga?

“I will go wherever the wind takes me”

Het hangt helemaal af van wat andere reizigers mij aanraden en van wie ik ga ontmoeten. Ik zal het dit keer zonder mijn reismaatje Monique moeten doen… (ik mis je nu al chick!).
Gelukkig heb ik vaker alleen gereisd en daardoor weet ik zeker dat ik veel leuke mensen ga ontmoeten en dat ik een geweldige tijd tegemoet ga!
Het idee alleen al dat ik straks in Zuid-Amerika ben!!!! Helemaal geweldig!!!

En ja, ik zal jullie proberen op de hoogte te houden via deze website, en ja, ik zal voorzichtig doen! :)

Hele fijne vakantie allemaal en jullie horen van mij!!

Veel liefs,

Tessa

PS: Ik neem mijn oude telefoon mee, dus mijn whatsapp doet het de komende tijd niet… Mijn nieuwe oude telefoon kan bellen en sms-en :)
Verder ga ik niet onder een steen leven en zal ik mijn e-mail en facebook bijhouden.

  • 09 Juli 2013 - 11:14

    Margareth Jenema:

    Dag nichie,
    Een heeeeeeeeeeeeele goede reis met heeeeeeeeeeeel veel plezier. Enne, wie wil jou nu niet ontmoeten?
    Kijk nu al uit naar je verhalen.

    Dikke knuffel
    Mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

__________________________________________________________________________________________ *Hello world! Here I am* __________________________________________________________________________________________

Actief sinds 02 Okt. 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 53374

Voorgaande reizen:

06 April 2024 - 13 April 2024

Colombia

30 Juli 2016 - 19 Augustus 2016

Madagascar

04 Juli 2015 - 28 Juli 2015

Costa Rica

10 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Zuid-Amerika

26 April 2012 - 16 September 2012

Vakantiewerk belgië

30 Oktober 2011 - 16 April 2012

Around the world

07 December 2010 - 31 December 2010

Terug naar Zuid-Afrika

08 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Backpacken in Thailand

29 Januari 2009 - 15 April 2009

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: