Reiskriebels - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu Reiskriebels - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Tessa Heeringa - WaarBenJij.nu

Reiskriebels

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

16 Oktober 2011 | Nederland, Beverwijk

Whaaaa nog 2 weken! Nog 2 weken!! Sorry hoor, maar ik begin onderhand lichtelijk te stuiten! Nog maar 2 weken!
Dat reizen mijn grote passie is, is natuurlijk bekend. Dat ik constant bezig ben met het plannen van een volgende reis, is ook geen nieuws. Maar een wereldreis, wouw, dat is voor mij echt een droom die uit komt!!
Ik zat er al heel lang aan te denken om een langere tijd te gaan reizen, maar de plannen waren nooit echt concreet. Tot ik van Monique hoorde dat zij ook dit soort plannen had. We besloten gezellig samen te gaan en vanaf dat moment kwamen onze plannen in een stroomversnelling terecht.

Bij het reisbureau hebben we ons laten informeren over de mogelijkheden. En het kwam er in het kort op neer dat eigenlijk alles mogelijk was. Ter plekke besloten we om eerst een maand naar China te gaan. We landen in Peking en hebben dan een maand om naar Hongkong te reizen. Vanuit Hongkong vliegen we naar Auckland (Nieuw-Zeeland) en Australië om er te reizen en te werken. Na een paar maanden vertrekken we naar Californië om daar de laatste maand van onze reis door te brengen.
Als we daarna terug naar Amsterdam vliegen, hebben we een heel rondje om de wereld gemaakt :) En zijn we ongetwijfeld vele geweldige ervaringen rijker.

Toch vind ik het moeilijk om me voor te stellen dat ik straks echt zo lang van huis ben.
Kelly (mijn zusje) weet het wel mooi te vertellen: “Op de dag dat jij weggaat, doe ik al jouw kleding in dozen. Die dozen gaan naar zolder en dan heb ik een extra kledingkast. De andere kledingkast gaat weg en daar komen dan papa’s fitnessapparaten. Ohja, en mama wil graag een extra bed!”
Dank je Kell, fijn om te weten dat ik zo gemist ga worden haha! ;)

Zoals het er nu voor staat blijven we 10 maanden weg. 10 Maanden waarin ik mijn leuke collega’s, lieve vriendinnen en geweldige familie ga missen. Maar ook 10 maanden waarin ik zoveel nieuwe en inspirerende mensen ga ontmoeten, nieuwe plaatsten ga ontdekken en nieuwe dingen ga zien en ervaren. Hoe geweldig is dat! Ik kan echt niet wachten!!!

“Certainly, travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living”

Tijdens mijn reis zal ik via deze site proberen om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden!

Veel liefs,

Tessa :D

PS: Nog 2 weken! Nog 2 weken!!


  • 16 Oktober 2011 - 14:00

    Chantal:

    Heel veel plezier Tessa! xx

  • 16 Oktober 2011 - 19:16

    Betty:

    Lieve Tess,onze globetrotter,
    We wensen je een behouden reis en een spetterend verblijf in alle landen die jullie zullen aangaan. We gaan je natuurlijk wel heel erg missen,maar gelukkig kunnen we je via
    deze site volgen en dat gaan we zeker doen. Out of sight, maar zeker niet out of mind! Geniet van alles en be carefull!
    Un fuerte abrazo en MUCHOS besos!


  • 17 Oktober 2011 - 09:51

    Sylvia:

    Hi Tessa,
    Wat heerlijk dat je zolang weggaat! Geniet van de reis, het eten, de sfeer, de plaatsen waar je komt, de mensen.. alles! Ik ga je zeker volgen! Als ik weer geld heb ik wil ik ook naar Australië en Nieuw Zeeland :) Heel veel plezier, en pas op je zelf he.

    xx Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

__________________________________________________________________________________________ *Hello world! Here I am* __________________________________________________________________________________________

Actief sinds 02 Okt. 2008
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 53292

Voorgaande reizen:

06 April 2024 - 13 April 2024

Colombia

30 Juli 2016 - 19 Augustus 2016

Madagascar

04 Juli 2015 - 28 Juli 2015

Costa Rica

10 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Zuid-Amerika

26 April 2012 - 16 September 2012

Vakantiewerk belgië

30 Oktober 2011 - 16 April 2012

Around the world

07 December 2010 - 31 December 2010

Terug naar Zuid-Afrika

08 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Backpacken in Thailand

29 Januari 2009 - 15 April 2009

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: